Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο. Μέσα από μια επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους δικούς της ανθρώπους, και τους συνεργάτες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η ΑΒ παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση.

Γιατί για την ΑΒ Βασιλόπουλος, το κατάστημα του αύριο είναι ήδη εδώ!

«Το ίδιο και η ευθύνη που «έχουμε εμείς οι μεγάλοι» να προστατεύσουμε τον πλανήτη, το σπίτι όλων μας, για τα παιδιά μας, για όλη την νέα γενιά. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ, ώστε μαζί να αναλάβουμε σήμερα δράση και να αλλάξουμε συνήθειες, για το περιβάλλον και την κοινωνία».

stavrou

Με αυτόν τον τρόπο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

• Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
• Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σε ένα σκηνικό, που παρέπεμπε στην ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου η σχέση της ΑΒ με τους παραγωγούς ωριμάζει και δίνει καρπούς από τον τόπο μας σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, η εταιρεία παρουσίασε την ΑΒ του αύριο, που αντανακλά τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Με σύμμαχο τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, πάντοτε με την ίδια χαρά να προσφέρει το καλύτερο, η ΑΒ είναι εδώ, για όλους!

Λίγα Λόγια για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά 80 χρόνια διαρκούς παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων και έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζομένους, συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία και απασχόληση, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο σημαντικούς επενδυτικούς φορείς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος: https://www2.ab.gr/80xronia/

empty alt

Διεθνής διάκριση για νεαρή Ελληνίδα σεφ

Κράτησε στη μνήμη σου αυτό το όνομα, γιατί ίσως να το συναντάς όλο και συχνότερα στο μέλλον: Η νεαρή σεφ Κωνσταντίνα Βούλγαρη Κοντεσοπούλου είναι η νικήτρια του τοπικού διαγωνισμού S.
empty alt

Η τάση στη γαστρονομία που τείνει να γίνει διαχρονική

Μετά το γαλλικό και το ιταλικό φαγητό, μια άλλη εθνική κουζίνα (ή μάλλον… πολυεθνική) κατακτά τα τελευταία χρόνια τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους του κόσμου.
empty alt

Η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος στην 5η Food Expo με νέα προϊόντα

Στην μεγαλύτερη και σημαντικότερη έκθεση Τροφίμων & Ποτών της Ν.Α. Ευρώπης παρουσίασε η Οξοποιία Ζαφειρόπουλος τα νέα προϊόντα Μουστάρδας και Έξτρα Παρθένου Ελαιόλαδου καθώς και τις νέες επαγγελματικές συσκευασίες της.
empty alt

Χρυσό βραβείο για την Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης

Χρυσό βραβείο απέσπασε η Μπατζίνα της Χρυσής Ζύμης για την Καμπάνια Λανσαρίσματος στα Σελφ Σέρβις Excellence Awards 2018.
empty alt

Ένα vegan φεστιβάλ στην Αθήνα

Το Vegan Life Festival, που επιστρέφει, την Κυριακή 7/10, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, είναι μια επιβεβαίωση ότι αυτή η διατροφική τάση κερδίζει έδαφος όχι μόνο στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας.
empty alt

Το ροζ μαρούλι είναι η νέα τάση

Στην εποχή που οι ζωηρόχρωμες τροφές κερδίζουν πόντους προτίμησης απλώς και μόνο για τη φωτογένειά τους, από το μαύρο παγωτό με ενεργό άνθρακα μέχρι τα καταπράσινα σμούθι με σπιρουλίνα, έρχεται το ροζ μαρούλι να προστεθεί στην παλέτα της διατροφής μας.
empty alt

Βρώσιμα πιάτα, ποτήρια και καλαμάκια είναι το μέλλον

«Είναι τα βρώσιμα πιάτα, ποτήρια και καλαμάκια το μέλλον της συσκευασίας;». Αυτό τον τίτλο έχει ένα καινούριο, μεγάλο αφιέρωμα της βρετανικής εφημερίδας Telegraph στη νέα τάση που υπόσχεται να μειώσει τη χρήση πλαστικών, ανακουφίζοντας τον πλανήτη από ένα μεγάλο φορτίο.
empty alt

NEO Τόστιμο! Το Κρίς Κρίς επαναλανσάρει το Τόστιμο και καινοτομεί ξανά

Ακόμα πιο απολαυστικό και μαλακό!
Back To Top