Μεγάλη βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ ανακοίνωσε ότι αρχίζει να πουλάει προϊόντα ακόμα και ένα μήνα αφού έχει περάσει η ημερομηνία που αναγράφεται στην ένδειξη «Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από…».

Μεγάλη βρετανική αλυσίδα σουπερμάρκετ ανακοίνωσε ότι αρχίζει να πουλάει προϊόντα ακόμα και ένα μήνα αφού έχει περάσει η ημερομηνία που αναγράφεται στην ένδειξη «Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από…».

Αυτή η κατηγορία τροφίμων, τα οποία θα διατίθενται σε χαμηλότερες τιμές, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κονσέρβες, στεγνά και αποξηραμένα είδη τροφής όπως ζυμαρικά και ρύζι, καθώς και τυποποιημένα φαγητά όπως τα πατατάκια, οι καραμέλες και τα δημητριακά.

Στη συγκεκριμένη λίστα δεν υπάρχουν, ωστόσο, προϊόντα με την ένδειξη «Ημερομηνία λήξης», όπως τα γαλακτοκομικά, το κρέας και τα ψάρια, που αν καταναλωθούν εκπρόθεσμα ενέχουν σοβαρούς κινδύνους για την υγεία.

Στόχος της βρετανικής αλυσίδας καταστημάτων; Όπως δήλωσε, να μειώσει τη σπατάλη φαγητού (υπολογίζεται ότι, παγκοσμίως, το ένα τρίτο των τροφίμων που παράγονται καταλήγουν στα σκουπίδια), αν και παρεμπιπτόντως, θα μειώσει και τις δικές της οικονομικές απώλειες.

Ανάμεσα στον τεράστιο όγκο τροφίμων που καταλήγουν στα σκουπίδια δεν είναι μόνο εκείνα που είναι όντως μη ασφαλή για κατανάλωση, αλλά και πολλά ακόμα τα οποία σπεύδουμε να κρίνουμε ως «μπαγιάτικα» επειδή απλώς και μόνο έχει παρέλθει η ημερομηνία που αναγράφεται στη συσκευασία.

Τα τελευταία, ωστόσο (που θα αναγνωρίσουμε από την ένδειξη «Ανάλωση κατά προτίμηση πριν από…» στη θέση της «Ημερομηνίας λήξης») είναι κατάλληλα για κατανάλωση ακόμα και μετά την αναγραφόμενη ημερομηνία, απλώς πιθανόν να έχει υποβαθμιστεί η ποιότητά τους.

Ας ελπίσουμε λοιπόν αυτή η κίνηση να σηματοδοτήσει μια αλλαγή νοοτροπίας διεθνώς, που θα συμβάλει στον περιορισμό της αλόγιστης σπατάλης.

empty alt

Η Lady Gaga λανσάρει το δικό της κρασί!

Η Lady Gaga είναι ασταμάτητη! Η σούπερ σταρ λανσάρει το δικό της κρασί που θα φέρει τον κοριτσίστικο τίτλο Grigio Girls, θέλοντας ίσως να υπενθυμίσει σε θαυμαστές αλλά και haters ότι έχει πολλούς κρυμμένους ταλαντούχους άσσους στο μανίκι της.
empty alt

Επιτέλους! Το ΑΤΜ μπύρας έγινε πραγματικότητα!

Υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να απολαμβάνεις ένα ζεστό καλοκαιρινό απόγευμα μία παγωμένη μπύρα; Ή να μπορείς να πιείς την εν λόγω μπύρα όταν τη θες χωρίς να χρειάζεται να υπομείνεις ουρές και καθυστερήσεις; Μάλλον κάτι τέτοιο είχαν στο μυαλό τους και οι ιθύνοντες ενός μπαρ στο […]
empty alt

Yayoi Kusama: Η διάσημη Γιαπωνέζα εικαστικός και σε ζαχαρωτό

H Yayoi Kusama, η 89χρονη Γιαπωνέζα εικαστικός που τα τελευταία χρόνια έγινε διάσημη στο ευρύ κοινό από τις συνεργασίες της με οίκους μόδας όπως οι Marc Jacobs και Louis Vuitton, έδωσε την αναγνωρίσιμη πλέον φιγούρα της και σε ζαχαρωτά.
empty alt

H Barilla «έτρεξε» σε Τήνο και Λευκάδα!

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες δρόμου στην Τήνο και στη Λευκάδα. Η Barilla για πρώτη χρονιά έδωσε το παρών δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη της στους αθλητές, τις οικογένειες και τους επισκέπτες και προσφέροντάς τους υγιεινά και νόστιμα γεύματα που αναδεικνύουν τα τοπικά προϊόντα...
empty alt

Το νεοϋορκέζικο μουσείο φαγητού και ποτού είναι μοναδικό στο είδος του

Ένα νέο είδος μουσείου που «ζωντανεύει τον κόσμο του φαγητού με εκθέματα που μπορείτε να γευτείτε, να αγγίξετε και να μυρίσετε».
empty alt

ΑΒ Βασιλόπουλος: 80 χρόνια και του πουλιού το γάλα

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, 80 χρόνια τώρα, αναζητά με μεράκι τα πιο εκλεκτά προϊόντα από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο και μοιράζεται με όλους όσοι την εμπιστεύονται καθημερινά, την ίδια αγάπη για ποιότητα, ποικιλία και ανώτερη γεύση.
empty alt

Αυτά τα κρεμμύδια δεν θα σε κάνουν να κλαις

Αν το σκέφτεσαι διπλά προτού χρησιμοποιήσεις κρεμμύδια σε μια συνταγή επειδή το καθάρισμά τους πάντα σε κάνει να κλαις, ίσως ζηλέψεις τους Αμερικανούς διαβάζοντας αυτή την είδηση.
empty alt

Τα ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΑ ΑΥΓΑ με νέα ταυτότητα!

Τα Ηπειρώτικα Αυγά, της Πτηνοτροφικής Ιωαννίνων Α.Ε., που για περισσότερα από 50 χρόνια προσφέρουν σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό φρέσκα αυγά από κότες ταϊσμένες με αγνές πρώτες ύλες, μας συστήνονται ξανά με νέο λογότυπο και νέο tagline καθώς και νέες συσκευασίες δίνοντας έμφαση στον τόπο προέλευσης...
Back To Top