Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο. Μέσα από μια επετειακή εκδήλωση για τους προμηθευτές, τους δικούς της ανθρώπους, και τους συνεργάτες της, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, που σηματοδοτεί τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία φροντίζει τους 2,5 εκατομμύρια πελάτες της.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός! Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια.», ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, στο Κτίριο 56 του Ελληνικού Κόσμου, μπροστά σε ένα κοινό 500 key stakeholders.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, η ΑΒ παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Την ίδια στιγμή, ανακοίνωσε την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν, αυτά που χρειάζεται, από όπου και αν βρίσκεται. Στο ίδιο πνεύμα και με σύμμαχο την τεχνολογία, θα φέρει νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα καταστήματα ΑΒ για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση.

Γιατί για την ΑΒ Βασιλόπουλος, το κατάστημα του αύριο είναι ήδη εδώ!

«Το ίδιο και η ευθύνη που «έχουμε εμείς οι μεγάλοι» να προστατεύσουμε τον πλανήτη, το σπίτι όλων μας, για τα παιδιά μας, για όλη την νέα γενιά. Για το μεγάλο μας «σπίτι», η ΑΒ είναι εδώ και θα είναι εδώ, ώστε μαζί να αναλάβουμε σήμερα δράση και να αλλάξουμε συνήθειες, για το περιβάλλον και την κοινωνία».

stavrou

Με αυτόν τον τρόπο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος:

• Να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας την σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
• Να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Σε ένα σκηνικό, που παρέπεμπε στην ελληνική ύπαιθρο, εκεί όπου η σχέση της ΑΒ με τους παραγωγούς ωριμάζει και δίνει καρπούς από τον τόπο μας σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό, η εταιρεία παρουσίασε την ΑΒ του αύριο, που αντανακλά τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ, τον κοινωνικό της ρόλο, τη διαφοροποίηση μέσα από τα προϊόντα της και την καλύτερη εξυπηρέτηση.

Με σύμμαχο τις νέες τάσεις και την τεχνολογία, πάντοτε με την ίδια χαρά να προσφέρει το καλύτερο, η ΑΒ είναι εδώ, για όλους!

Λίγα Λόγια για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος μετρά 80 χρόνια διαρκούς παρουσίας στην ελληνική αγορά τροφίμων και έχει ταυτιστεί στη συνείδηση των συνεργατών, των προμηθευτών και των πελατών της με την παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών. Διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 460 καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζομένους, συμβάλλοντας δυναμικά στην εθνική οικονομία και απασχόληση, ενώ αποτελεί και έναν από τους πιο σημαντικούς επενδυτικούς φορείς.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της ΑΒ Βασιλόπουλος: https://www2.ab.gr/80xronia/

empty alt

Η μεσογειακή δίαιτα, ασπίδα κατά του καρκίνου του στήθους

Μικρότερο κίνδυνο για καρκίνο του μαστού, αντιμετωπίζουν όσες γυναίκες ακολουθούν συστηματικά τη μεσογειακή διατροφή, σύμφωνα με νέα έρευνα από Ολλανδούς.
empty alt

Ζεμύθεια 2018: οι βουκολικοί αθλητικοί αγώνες από τη Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ

Όταν ένα τυροκομικό προϊόν τόσο μοναδικό όσο η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ βγαίνει στο προσκήνιο, δεν θα μπορούσε παρά να «βγει» με έναν μοναδικό τρόπο.
empty alt

O Bob Dylan λανσάρει τη δική του σειρά ουίσκι

Δύο χρόνια μετά τη βράβευσή του με το Νόμπελ Λογοτεχνίας, ο Bob Dylan επιστρέφει στην επικαιρότητα για έναν εντελώς διαφορετικό λόγο: για το λανσάρισμα της δικής του σειράς ουίσκι με τίτλο Heaven’s Door Spirits, από το σούπερ επιτυχημένο τραγούδι του «Knockin’ on Heaven’s Door» (1973).
empty alt

Πέντε σημαντικοί λόγοι να μαγειρέψεις στον ατμό!

Οι περισσότεροι από εμάς από τη μία αναζητούμε την υγιεινή διατροφή, με πολλά λαχανικά, άπαχο κρέας και λίγα λίπη.
empty alt

Όσπρια 3αλφα διά χειρός Ελλήνων παραγωγών

Με σεβασμό στην ελληνική γη και τους καλλιεργητές της, η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. είναι μία από τις πρώτες εταιρείες που οργάνωσε από το 2009 τους τοπικούς προμηθευτές της, δημιουργώντας την «ομάδα παραγωγών 3αλφα» που σήμερα αριθμεί 330 ενεργά μέλη! Η Καβάλα, οι Σέρρες, το […]
empty alt

Barilla Pesto alla Genovese… και έγινε!

Η σάλτσα Barilla Pesto alla Genovese, με την υπογραφή της κορυφαίας εταιρείας ζυμαρικών στον κόσμο, μετέφερε μια μοναδική γευστική εμπειρία δημιουργίας, αποκάλυψης και απόλαυσης στους επισκέπτες του Golden Hall.
empty alt

H MISKO γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών στις 25 Οκτωβρίου και μοιράζει χαρά!

Η Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών αποτελεί ημέρα χαράς καθώς γιορτάζει το δημοφιλέστερο φαγητό του κόσμου: τα μακαρόνια! Η MISKO, η αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών, αποτελεί αναπόσπαστο πιάτο σε κάθε οικογενειακό τραπέζι για περισσότερα από 92 χρόνια μοιράζοντας κάθε μέρα χαρά σε όλους! Ειδικά για την...
empty alt

NEO Τόστιμο! Το Κρίς Κρίς επαναλανσάρει το Τόστιμο και καινοτομεί ξανά

Ακόμα πιο απολαυστικό και μαλακό!
Back To Top