Εύκολο στους συνδυασμούς, οικονομικό και εύγευστο, το ροζέ κρασί, υποτιμημένο μέχρι πρότινος, έχει αρχίσει να κερδίζει την προτίμηση της γενιάς των Μιλένιαλς. Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η υπηρεσία online delivery Wine Access για τις ΗΠΑ, η οποία είδε τις πωλήσεις των ροζέ οίνων να εκτοξεύονται κατά 1.400% μέσα στην τελευταία διετία!
Σε πρόσφατο δημοσίευμά της με τίτλο Through the Grapevines (Grapevines σημαίνει αμπέλια αλλά και φήμες, διαδόσεις) η εταιρεία αναφέρει ότι οι Μιλένιαλς αποτελούν πλέον το 47% των καταναλωτών στην αγορά κρασιού – δηλαδή, την ελέγχουν σε μεγάλο ποσοστό.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή λοιπόν, το 2015 μόλις μία ανά 510 φιάλες κρασιού, που πουλούσε η συγκεκριμένη υπηρεσία, ήταν ροζέ. Σήμερα όμως το ποσοστό των ροζέ στις πωλήσεις κρασιού ανέρχεται σε μία ανά 36 φιάλες. Μιλάμε για μια τεράστια άνοδο.
Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι το ροζέ κρασί, εκτός από απολαυστικό και σε προσιτή τιμή, «γράφει» και ωραία στο φακό των smartphones και βοηθάει τους Μιλένιαλς να ανεβάσουν ελκυστικές φωτογραφίες στο Instagram. Δεν το λες και ασήμαντο πλεονέκτημα, για τη γενιά των social media.