Μια καναδική παγωτοποιία έχει κατηγορηθεί ως «βλάσφημη» από χιλιάδες πιστούς στο διαδίκτυο, λόγω του ονόματός της. Η Sweet Jesus (ένα λογοπαίγνιο που θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως «Χριστούλη μου!»), ονομάστηκε έτσι από την αγγλική φράση που χρησιμοποιείται συστηματικά στην καθομιλουμένη για να εκφράσει ευχαρίστηση, έκπληξη […]

Μια καναδική παγωτοποιία έχει κατηγορηθεί ως «βλάσφημη» από χιλιάδες πιστούς στο διαδίκτυο, λόγω του ονόματός της.

Η Sweet Jesus (ένα λογοπαίγνιο που θα μπορούσε να αποδοθεί στα ελληνικά ως «Χριστούλη μου!»), ονομάστηκε έτσι από την αγγλική φράση που χρησιμοποιείται συστηματικά στην καθομιλουμένη για να εκφράσει ευχαρίστηση, έκπληξη ή επιφυλακτικότητα.

«Η εταιρεία του Τορόντο Sweet Jesus είναι βλάσφημη για το Χριστό», έγραψε κάποιος, ενδεικτικά, στο Twitter.

Στο μεταξύ, δύο εκστρατείες που ζητούν την αλλαγή του ονόματος της καναδικής παγωτοποιίας στο Change.org και το Citizengo.org έχουν συγκεντρώσει, αντίστοιχα, πάνω από 1.800 και 10.000 υπογραφές.

«Αν αυτή η εταιρεία έχει την άδεια να κρατήσει το βλάσφημο και χλευαστικό όνομα Sweet Jesus, τότε τι θα ακολουθήσει;», γράφει το συνοδευτικό κείμενο της εκστρατείας στο Change.org.

Από την άλλη βέβαια δεν έλειψαν και οι υπερασπιστές της Sweet Jesus, ανάμεσά τους και ένας χρήστης του διαδικτύου που σχολίασε: «Θεωρώ ελκυστικό αυτό το όνομα. Μιλάμε για παγωτό! Λαχταριστό, αθώο παγωτό…».

Απαντώντας στις κατηγορίες περί βλασφήμιας, η εταιρεία έχει κάνει την εξής δήλωση:

«Ειλικρινά δεν θέλουμε να προσβάλουμε ή να δείξουμε ασέβεια προς την προσωπική πίστη κανενός. Αλλά μετά από πολλή σκέψη, αποφασίσαμε να μην αλλάξουμε όνομα.

»Η φράση Sweet Jesus αντικατοπτρίζει με ειλικρίνεια τη δική μας εμπειρία και εκείνη των πελατών μας, όταν δοκιμάζουν ένα προϊόν. Από την εμπειρία μας, η πλειοψηφία των ανθρώπων καταλαβαίνει ότι δεν προσπαθούμε να κάνουμε μια δήλωση περί θρησκείας».

Άραγε πώς θα εξελιχθεί το debate αν η παγωτοποιία επεκταθεί πέρα από τα σύνορα του Καναδά, όπως σκοπεύει να κάνει στο προσεχές μέλλον;

empty alt

Ο Έκτορας Μποτρίνι κατέκτησε και πάλι το χρυσό

Ο σκούφος αποτελεί το κατεξοχήν σήμα κατατεθέν ενός σεφ. Αν είσαι ο Έκτορας Μποτρίνι, οι σκούφοι είναι ατελείωτοι και μάλιστα φτιαγμένοι από χρυσάφι.
empty alt

Νέο σπρέι παρατείνει τη διάρκεια ζωής των φρούτων για μήνες

Μια καινούρια τεχνική, που αναπτύχθηκε από επιστήμονες του κορεάτικου Ινστιτούτου Επιστήμης και Τεχνολογίας (KAIST) με τη χρήση νανοτεχνολογίας, διατηρεί τα φρούτα φρέσκα για πολλές εβδομάδες.
empty alt

Δείτε τι έφαγε παρουσιαστής του CNN και προκάλεσε σοκ!

Παρουσιαστής του CNN αντιμετωπίζει έντονη κριτική μετά την απόφασή του να φάει μέρος από ανθρώπινο εγκέφαλο, στο πλαίσιο ντοκιμαντέρ, για μία ινδουιστική σέκτα, της οποίας τα μέλη κανιβαλίζουν.
empty alt

Η νέα hot vlogger μαγειρικής στο YouTube είναι 106 ετών

Αν πιστεύεις ότι είσαι υπερβολικά μεγάλος σε ηλικία για να φτιάξεις ένα vlog, δεν έχεις γνωρίσει ακόμα τη Mastanamma.
empty alt

Ζεμύθεια 2018: οι βουκολικοί αθλητικοί αγώνες από τη Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ

Όταν ένα τυροκομικό προϊόν τόσο μοναδικό όσο η Ζεμύθα ΗΠΕΙΡΟΣ βγαίνει στο προσκήνιο, δεν θα μπορούσε παρά να «βγει» με έναν μοναδικό τρόπο.
empty alt

Ανοίγει το πρώτο Μουσείο Γλυκών στη Νέα Υόρκη

Πριν από ενάμιση περίπου χρόνο, τον Ιούλιο του 2016, λειτούργησε στη Νέα Υόρκη το λεγόμενο Μουσείο του Παγωτού, που παρά το όνομά του ήταν μια περιοδική έκθεση διάρκειας ενός μήνα.
empty alt

Τα ΑΒ Food Tours ξεκίνησαν και μας φέρνουν γλυκιές κι αλμυρές επιλογές για snacking, μόνο στα ΑΒ!

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, εδώ και 80 χρόνια, ξεχωρίζουμε για την άριστη ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων μας, ενώ συνεχίζουμε να ανακαλύπτουμε νέες και μοναδικές γεύσεις για κάθε γούστο.
empty alt

Η MISKO στηρίζει τα παιδικά χωριά SOS

Η MISKO, που εδώ και 92 χρόνια αποτελεί την αγαπημένη μάρκα ζυμαρικών και συντροφεύει γευστικά τους Έλληνες καταναλωτές σε όλες τους τις στιγμές, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της προς την κοινωνία στηρίζοντας το έργο των Παιδικών Χωριών SOS.
Back To Top