Σε μια εποχή που η φράση «δυσανεξία στη λακτόζη» εμφανίζεται σε όλο και περισσότερες δίαιτες του συρμού και που το γάλα δίνει τη θέση του στους πράσινους χυμούς και το τσάι matcha, ένα καινούριο προϊόν έρχεται με τη φιλοδοξία να το ξανακάνει… της μόδας.
Ο λόγος για το ροζ αφρώδες γάλα, κάτι ανάμεσα σε ρόφημα και αναψυκτικό, που θα στοχεύει κυρίως στο νεανικό κοινό.
Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου της δανέζικης εταιρείας που θα το παράγει, «μια από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε είναι ότι οι έφηβοι δεν πίνουν γάλα. Το γάλα δεν θεωρείται cool».
Στην προσπάθειά τους λοιπόν να ανταποκριθούν σε αυτή την πρόκληση, συνδύασαν στο νέο ρόφημα πρωτεΐνες γάλακτος με χυμό φρούτων και ανθρακικό, αλλά αφαίρεσαν όλα τα λιπαρά, καθώς οι σύγχρονοι έφηβοι δεν ασχολούνται μόνο με ό,τι είναι trendy αλλά φροντίζουν και τη σιλουέτα τους.
Θα πετύχει το στόχο του το καινούριο προϊόν; Ο χρόνος θα δείξει. Αυτό που μπορούμε να μαντέψουμε με μεγάλη σιγουριά, πάντως, είναι πως θα είναι αρκετά φωτογενές για το Instagram.